Valtteri Bottas egészen más arcát mutatja a Stake F1 Team-nél, ahol nyilván lazább a környezet, mint egy gyári istállónál.
A Forma–1 népszerűsége rendkívüli módon megemelkedett az utóbbi években, 2019 óta azonban nem rendeztek versenyt az egyik legnagyobb távol-keleti piacnak számító Kínában. Csou Kuan-jü azonban arra számít, hogy az ország átlendül majd ezen.
Az Alfa Romeo pilótája, Valtteri Bottas újabb különleges sisakfestéssel rukkolt elő: „új hazája” versenyén egy kék designt fog viselni, a futam után pedig eladományozza a bukót.
Valtteri Bottas arra tett utalást, hogy az Alfa Romeo versenytempója van annyira jó, hogy a Bahreini Nagydíjon akár a Mercedesszel is harcba szállhassanak.
Az Alfa Romeo a keddi napon leplezte idei versenyautóját, a C43-at, az istálló pedig elmondta, hogy lényegében rá voltak kényszerítve arra, hogy „bátrak” legyenek, ha ki akarták javítani a tavalyi gyengeségeket.
Az Alfa Romeo az első csapat a Forma-1-ben, amely teljes valójában mutatta meg 2023-as indulóját.
Az Alfa Romeo úgy döntött, mindenkinél hamarabb előáll egy 2023-as festéssel, ez azonban nem az istálló idei kinézetét tükrözi, hiszen a művészautót egy svájci művész, BOOGIE álmodta meg, és el fogják majd árverezni azt jótékony célokra.
Valtteri Bottas finn versenyzőként nem tartozik a mezőny legnagyobb és leghangosabb szószólói közé, most azonban mégis aggodalmát fejezte ki az FIA által nemrég bevezetett korlátozások kapcsán.
Az Alfa Romeo Forma–1-es istállója megerősítette, hogy az Audi, akivel 2026-tól kezdve közösen fognak versenyezni, kisebbségi tulajdonos lett a csapatban.