Kimi Räikkönen nemsokára ismét versenyautóba ül majd, hiszen hivatalossá vált, hogy a 2007-es F1-es bajnok egy újabb futamot fog teljesíteni a NASCAR Cup Seriesben, ráadásul egy olyan pályán, amelyet már ismer.
Colton Herta a tavalyi évben egészen közel került ahhoz, hogy az IndyCarból az F1-be kerüljön, végül azonban nem történt meg a váltás, mert az amerikainak nem volt elég szuperlicencpontja. Ezt próbálták volna orvosolni azzal, hogy egy kisebb szériában versenyeztetik őt, de erre az FIA végül nem adott engedélyt.
A Hyundai nemrég kinevezett új motorsportos főnöke, Cyril Abiteboul reagált azokra a pletykákra, miszerint a dél-koreai márka be szeretne lépni a Forma–1-be a 2026-os új motorszabályok indulásakor.
A Williams úgy döntött, elejét veszi a pletykaáradatnak, miután a mai nap folyamán összeboronálták őket a Porschéval, akikről még mindig nem lehet egyértelműen tudni, hogy 2026-tól belépnek-e a sorozatba vagy sem.
A Red Bull versenyzője, Max Verstappen az egyik legnagyobb virtuális versenyen vett részt a hétvégén, majd egy szerverprobléma miatt kidobta a játék. A holland pilóta nagyon kiakadt a történtek miatt.
Kevin Magnussen eredetileg biztosan elindult volna az idei Daytonai 24 órás viadalon, melyet január végén rendeznek. Azért is lett volna számára különleges az esemény, mert újra édesapjával, Jan Magnussennel együtt versenyezhetett volna, most azonban nem biztos, hogy ez megvalósul.
A Ferrari a keddi napon jelentette be, milyen pilótákkal fog nekivágni az idei WEC-szezonnak, ahol hosszú idő után a GT-kategória mellett a nemrég létrejött Hypercar-porondon is szerencsét próbálnak egy vadonatúj versenygéppel.
Újabb versenyzővel bővült a Williams versenyzői akadémiája, az argentin Franco Colapinto a grove-i istállónál folytatja a pályafutását, és az is kiderült, hol versenyez idén.
Úgy tűnik, hogy édesapja nyomdokaiba szeretne lépni Kimi Räikkönen kisfia, Robin, aki ezúttal egy gokartos ülésteszten járt, amelyről a büszke apuka is beszámolt.