hero image

„Hibrid” motorokat homologizáltatott a gyári Ducati a 2022-es MotoGP szezonra

OLVASS TOVÁBB
MOTOGP

Elkezdődött a Christian Horner körüli nyomozás újabb fejezete

MOTOGP

Ma lenne 82 éves a Forma-1 történetének egyik legnagyobb legendája

MOTOGP

Lewis Hamilton a kedvenc autós játékával játszott PS1-en (videó)

MOTOGP

Extra felvételek a 2010-es Kínai Nagydíjról, ami maga volt a káosz

Motorsport.hu
2022/03/04 15:41
A Crash.net értesülései szerint eltérő erőforrásokat homologizáltatott a 2022-es szezonra a gyári Ducati, mint az olasz márka többi szatellit alakulata.
Ajánlott Extra felvételek a 2010-es Kínai Nagydíjról, ami maga volt a káosz

A 2022-es MotoGP szezon első versenyén, a Katari Nagydíjon kell a továbbra is kedvezményezett Apriliát leszámítva homologizáltatnia a gyártóknak a 2022-es szezonra szánt erőforrásaikat.

Bár a 2021-es szezont követő teszteken úgy tűnt, hogy a Ducati tovább tudta javítani a 2021-es szezon végét domináló motorját, a maláj és indonéz előszezoni teszteken már nem volt annyira meggyőző a Desmosedici GP22-es erőforrása, amely bár továbbra is erős volt, nem bizonyult annyira kifinomult belső égésű motornak.

A Crash.net értesülései szerint ezért a gyári csapat két pilótája, Pecco Bagnaia és Jack Miller egy „hibrid” erőforrást homologizáltattak az első szabadedzés előtt, ami azt jelenti, hogy a teljesen új 2022-es csomaggal csak a Pramacnál Jorge Martin és Johann Zarco, valamint a VR46-nál Luca Marini fog versenyezni.

Davide Tardozzi a Crash.net cikke után „marhaságnak” nevezte azokat az információkat, miszerint Bagnaia a 2021-es erőforrással akart volna versenyezni a 22-es helyett, de azt megerősítette, hogy eltérő specifikációjú V4-es duruzsol a gyári és a Pramac Ducatikban.