Adrian Neweyról tudni, hogy a tervezőasztal mellett a volán mögött is megállja a helyét, ennek pedig ékes példáját mutatta be a hétvégén Monacóban.
A Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner kijelentette, hogy a csapat sikeréért felelős sztártervező, Adrian Newey a soron következő években is a Red Bullnál marad, és nem érti, hogy megint honnan jöttek a Newey távozásáról szóló pletykák.
A 2022-es idény első fele Charles Leclerc és Max Verstappen bajnoki párharcáról vált emlékezetessé, de 2023-ban egészen más helyzet állhat elő, vélekedik a korábbi pilóta, Jean Alesi.
A Red Bull tervezőzsenije, Adrian Newey arról a fájdalmas „újraindulásról” mesélt, amely 2014-ben, a turbó-hibrid erőforrások bevezetésével történt a Forma–1-ben, és amely megszakította első domináns korszakukat.
Christian Horner csapatvezető elmondta, a Red Bullnál már tartottak néhány megbeszélést arról, hogyan nézhet majd ki az istálló struktúrája, ha Adrian Newey elhagyja pozícióját.
A Red Bull Racingnek sok keserű pirulát kellett lenyelnie a Forma-1 hibrid korszakának első éveiben. Adrian Newey és Christian Horner elárulta, mit tanultak ez idő alatt.
A Red Bull Racing egyedüli csapatként nem tudta betartani a 2021-es szezonban a költségvetési sapkát, így egy pénzbüntetés mellett a szélcsatornában eltölthető idejüket is korlátozzák a következő idényben. Adrian Newey szerint ez nem okoz majd problémát nekik.
A Red Bull technikai igazgatója, Pierre Wache reagált az osztrák istálló tesztlehetőségeinek korlátozására, és úgy véli, nehéz dolguk lesz emiatt, hiába kiváló az aerodinamikai csapatuk.
Adrian Newey elismerte, hogy annyira kiábrándult a hibridéra elején a Renault Forma-1-es motorjaiból, hogy a visszavonulás mellett még azt a lehetőséget is megfontolta, hogy a nagy rivális Ferrarihoz szerződjön.