A rajtelsőségből indult Marc Márquez életét megnehezítette a nem túl jó rajtja a verseny elején, aminek következtében a hatszoros bajnok a negyedik helyre esett vissza, miközben testközeli csatába keveredett a jól rajtoló KTM-es Pedro Acostával.
Márquez azonban visszaelőzte Acostát a kanyarból kigyorsítva, majd a következő kör első kanyarjában Franco Morbidelli belső ívén elfékezte magát, megszerezve ezzel a második helyet.
Nem következett azonnali támadás az első helyért – sőt, Alex Márquez némi előnyt épített ki, miután Marc megelőzte Morbidellit –, de hamarosan megfordult a verseny menete.
Marc az ötödik kör végére utolérte Alexet, és a hatodik kör elején az első kanyarban ismét támadott, végleg átvéve a vezetést, majd azonnal elhúzott – végül két másodperces előnnyel ért célba.
A lágy hátsó gumi jól működött a Márquez testvérek számára, mögöttük azonban a közepes keveréket választók keltettek feltűnést – és a újonc Fermin Aldeguer számára a közepes abroncs választása dobogós helyezést eredményezett.
Élénk rajtot vett, rövid időre a negyedik helyig kapaszkodott fel, bár korábbi Moto2-es riválisa, Acosta gyorsan visszaelőzte.
Amint a verseny haladt előre, Aldeguer nem meglepő módon egyre gyorsabb lett – és miután Acosta túl szélesre vette a kanyart, miközben megpróbálta megelőzni Morbidellit, sebezhetővé vált Aldeguer számára.
Aldeguer a 12-es kanyarban támadta meg Acostát, aki visszavágott a hátsó egyenesben, de Aldeguer végül megnyerte a csatát az utolsó két kanyarban – mielőtt üldözőbe vette és utolérte Morbidellit.
A kilencedik körben végre sikerült végrehajtania az előzést, megszilárdítva ezzel harmadik helyét, mivel a Márquez testvérek túl gyorsak voltak és túl messze jártak előtte.
Morbidelli az utolsó körökben további nyomás alá került, de megtartotta a negyedik helyet Acosta, a VR46-os csapattársa Fabio Di Giannantonio (aki szintén közepes hátsó gumit használt) és a Tech3 KTM versenyzője, Maverick Viñales előtt.
Marco Bezzecchi az utolsó előtti helyről a nyolcadik pozícióig kapaszkodott fel a közepes hátsó gumi segítségével, míg Brad Binder egy szokatlanul rossz rajtot követően szerezte meg az utolsó pontot a kilencedik helyen.
Fabio Quartararo a verseny nagy részében a pontszerző helyeken tartózkodott, de az ő és a Yamaha reményei, hogy pontot szerezzenek a sprintből, szertefoszlottak, amikor Viñales megelőzte, majd rendkívül lelassult a kanyar kijáratánál, miközben megpróbálta elkerülni, hogy nekimenjen a KTM-nek.
A másik Yamaha-versenyző, Jack Miller volt részese a verseny legnagyobb incidensének, amikor összeütközött Joan Mirrel – aki ennek következtében a kavicságyban bukott –, amiért hosszú körös büntetést kapott.
Bagnaia számára szörnyű volt a verseny, akinek délutánja azzal kezdett kibontakozni, hogy Acosta és Aldeguer megelőzte a rajtnál, és nem is javult a helyzete, mivel egészen a 12. helyig szorították vissza a mezőnyben.
Mir mellett az egyetlen másik kieső Augusto Fernandez volt, feltehetően a fejlesztési specifikációjú Yamahájával kapcsolatos probléma miatt.
A sprint futam végeredménye:
1 Marc Marquez (Ducati)
2 Alex Marquez (Gresini Ducati) +2.080s
3 Fermin Aldeguer (Gresini Ducati) +4.630s
4 Franco Morbidelli (VR46 Ducati) +5.944s
5 Pedro Acosta (KTM) +6.095s
6 Fabio Di Giannantonio (VR46 Ducati) +6.379s
7 Maverick Vinales (Tech3 KTM) +7.213s
8 Marco Bezzecchi (Aprilia) +8.343s
9 Brad Binder (KTM) +9.982s
10 Raul Fernandez (Trackhouse Aprilia) +11.427s
11 Fabio Quartararo (Yamaha) +13.331s
12 Pecco Bagnaia (Ducati) +14.017s
13 Jack Miller (Pramac Yamaha) +16.494s
14 Alex Rins (Yamaha) +17.202s
15 Miguel Oliveira (Pramac Yamaha) +18.287s
16 Johann Zarco (LCR Honda) +19.284s
17 Enea Bastianini (Tech3 KTM) +19.841s
18 Lorenzo Savadori (Aprilia) +23.763s
19 Somkiat Chantra (LCR Honda) +31.069s
DNF Augusto Fernandez (Yamaha)
DNF Joan Mir (Honda)