Az F1-es pilótapiac már idén beindult, ahol nem meglepő módon a Red Bull volt az első érintett csapat. Perez helyét Liam Lawson vette át a 2024-es szezon végén, de az új-zélandi versenyző Red Bull-os karrierje mindössze két versenyhétvégéig tartott. Lawson komoly nehézségekkel küzdött az RB21-gyel, végül Cunoda Júkit léptették elő a helyére a japán hazai versenyére.
A japán pilóta végre megszerezte a Red Bull számára a régóta várt dupla pontszerzést a Bahreini Nagydíjon, ahol kilencedik lett Max Verstappen mögött, aki csak a hatodik helyet tudta megszerezni a csapatnak. Az emberek kezdtek más véleménnyel lenni Perezről a 2024-es szezon nehéz befejezése után, miután látták, hogy Lawson és Cunoda is küszködött Verstappen tempójának megközelítésével.
Ez a hatszoros futamgyőztes mexikói pilóta számára visszatérési lehetőséget jelenthet a következő szezonban, egy különösen vonzó ülés formájában. Perezt a Cadillackel hozták összefüggésbe, amióta a csapat megszerezte helyét a rajtrácson a 2026-os F1-es szezonra.
Az amerikai csapat számos pilótát vizsgál mind az F1-es paddockból, mind az Egyesült Államokban versenyző pilóták közül, mivel erős rajtot szeretnének venni a sportág új szabályozásával együtt.
A svájci Blick lap jelentése szerint „újra megnyílik az ajtó" a mexikói pilóta számára, hogy visszatérjen a Forma-1-be a Cadillackel, és azt sugallják, hogy „ő fog vezetni" a sportág 11. csapatánál a következő szezonban.
Emellett Perez nemrég írt alá egy „jövedelmező szerződést" a Heineken 0.0-val, amely szintén az F1 egyik fő szponzora, ami növelheti esélyeit a visszatérésre.
Eközben Hamilton levegőnek nézte az FIA-elnököt, míg Verstappen sokatmondó választ adott a Red Bull-lal kapcsolatos kérdésre.