hero image
dppi

Hamilton további nehézségekkel nézhet szembe a Kínai Nagydíjon a Ferrari-autóról szóló pletykák alapján

Lewis Hamilton az első komolyabb pontszerzését célozza meg Ferrari-pilótaként a hétvégi Kínai Nagydíjon, miután Ausztráliában csak a tizedik helyen végzett.

A hétszeres világbajnok a nyolcadik pozícióból indult, csapattársa Charles Leclerc pedig az első sorból rajtolhatott, ám a Ferrari a hétvége legnagyobb csalódását okozta.

A Scuderia bátor döntést hozott, amikor egy késői zápor során kint maradt a slick gumikon, de elszalasztották az ideális kerékcsere lehetőséget, így visszaestek a pontszerző helyek alsó régiójába.

Hamilton kivételes eredményekkel büszkélkedhet a Kínai Nagydíjon, hiszen hatszor nyert már ezen a helyszínen, míg a többi pilóta legfeljebb kétszer állhatott a dobogó legfelső fokán.

Sanghaj egy nagyszerű teljesítmény helyszíne volt számára a többnyire csalódást keltő 2024-es évben is, amikor a sprintidőmérőn második helyet szerzett az esős körülmények között, majd ezt dobogós helyezéssé konvertálta.

Az FIA azonban szigorítja a hátsó szárnyak rugalmasságának ellenőrzését a kínai versenyre, ami a Red Bull számára kedvező fejlemény. Laurence Edmondson ESPN-újságíró az Unlapped podcastben elmondta:

„Úgy tudjuk, és a bokszutcában terjedő pletykák szerint a Red Bull nagyon örül ennek, mert szerintük ez valószínűleg lelassítja fő riválisukat, a McLarent. Felmerült, hogy a Ferrari is alkalmazza ezt a trükköt, sőt, még a Mercedesnek is lehet valami a hátsó szárnyán, ami kissé meghajlik" – fejtette ki Edmondson.

Így Hamilton újabb akadállyal szembesülhet Kínában, mivel a Ferrari hátrányba kerülhet az 1,1 km-es egyenesen, ha csökken a hátsó szárny hatékonysága.

AJÁNLATOK A CÍMLAPRÓL